جوک سری 3
طنز

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : Mohammad Amin

جوک سری 3

به غضنفر ميگن : لپ لپ می خری ؟

ميگه : آره !

ميگن : حالا جايزه هم توش داره ؟

ميگه : فكر نمی كنم ،‌ من لپ لپ رو واسه كيفيتش می خرم !

---------- ---------- ----------

به غضنفر میگن : وبا اومده .

میگه : چیچی آورده ؟!

---------- ---------- ----------

به غضنفر توپ فوتبال نشون میدن میگن این چیه ؟

میگه : اونقدر ها هم که دیگه خر نیستم ! معلومه زمین شطرنجه !

---------------------------

من الآن بالای برج ایستادم ، شوخی هم ندارم ، اگر بدونم دوسم نداری از همین بالا...

.

.

.

با آسانسور میام پایین !

---------- ---------- ----------

دولت برای کاهش قيمت تخم مرغ به خروس های ولگرد وام ازدواج ميدهد !

---------- ---------- ----------

عاشقانه از طرف غضنفر : کاش مغز داشتم و مرگ مغزی می شدم و قلبم را به تو اهدا می کردم !

---------- ---------- ----------

عروسه وارد یه مجلس میشه مادر شوهر میگه : صل علی محمد ، دشمن جانم آمد ! عروس هم میگه : عقرب زیر قالی ، میخواستی پسر نیاری !

---------- ---------- ----------

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی...

از هر چه که دارم بهترینش خودتی...

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم...

شاهزاده ی قصه های من ؛ خر خودتی !

---------- ---------- ----------

ببخشید از فدراسیون تکواندو مزاحمتون میشم ، میشه جفت پا برم تو قلبتون ؟!

---------- ---------- ----------

فکر کردی اس ام اس فرستادم کارم پیشت لنگه ، یا دستم زیر سنگه ؟ نه فقط دلم برات تنگه !

---------- ---------- ----------

می دونی بی نمک ترين فرد روی زمين كيه ؟

تويی...چون عسل كه نمك نداره !

----- ----- ----- ----- -----

به غضنفر میگن : چرا زن گرفتی ؟ میگه : دیدم هیچی نشدم لااقل داماد بشم !

----- ----- ----- ----- -----

از غضنفر می پرسن : نخست وزیر به انگلیسی چی می شه ؟

میگه : First And Under !

 

----- ----- ----- ----- -----

غضنفر دستش شكسته بوده ، از دكتر می ‌پرسه : بعد از اينكه گچ دستمو باز كردم می ‌تونم ويلن بزنم ؟ دكتر می ‌گه : بله می ‌تونيد . غضنفر می ‌گه : آخ چه خوب شد چون قبلا نمی ‌تونستم !

 

----- ----- ----- ----- -----

من ساده و بیرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم !

 

----- ----- ----- ----- -----

چه خوش گفت رستم به اسفنديار ، اس ام اس جديد اگه داري بیار !

 

----- ----- ----- ----- -----

غضنفر ميره دزدی چيزی پيدا نمی كنه مشق بچه را خط ميزنه !

 

----- ----- ----- ----- -----

میدونی فرق تو با آهن چیه ؟

.

.

.

آهن زنگ میزنه ولی توی گدا

 

اس ام اس

هم به زور میزنی !  

 

----- ----- ----- ----- -----

گاهی وقتا اينقدر حواست به خودته و در آرزو های خودت غرق می شی كه يادت ميره يه نفر منتظرته تا

.

.

.

ازدستشویی بيای بيرون !

 

----- ----- ----- ----- -----

غضنفر میره بنگاه معاملات ملکی بهش میگن : ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنی .

میگه : ایرادی نداره ، این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم !

----- ----- ----- ----- -----

روباهی به زاغی گفت : ای جووون ! چه سری چه دمی عجب پایی ! زاغ عصبانی شد و گفت : بی تربیت ! خجالت بکش ! من اون موقع دوم دبستان بودم الان شوهر دارم (:

 

----- ----- ----- ----- -----

سلام ! دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما
.
.
.
یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله !

 

----- ----- ----- ----- -----

تق تق تق

كيه ؟

من گدای دوره گردم ، اومدم دورت بگردم !

 

----- ----- ----- ----- -----

میدونی چرا معرفت ها کم شده ؟

چون همش در تو جمع شده !

 

----- ----- ----- ----- ----- -----

 

ميدونی شباهت تو با باغچه چيه ؟

جفتتون كرم دارید !

----- ----- ----- ----- ----- -----

غضنفر بعد از عمليات داشته شهدا رو جمع می کرده و توی پلاستيک می کرده ، بين شهدا يه زخمی بوده که به زحمت ميگه من زخمی هستم شهيد نشدم . غضنفر ميگه بيا برو توی پلاستيک شهيد شدی بدبخت ! داغی نميفهمی !

----- ----- ----- ----- ----- -----

 

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را

هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

.

.

.

هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود !

----- ----- ----- ----- ----- -----

 

 به يه نفر ميگن : با « حميد و فريد » جمله بساز . ميگه : شما با هميد ؟ چند نفريد ؟

----- ----- ----- ----- ----- -----

یارو تو يک شب برف و بورانی داشته از سر زمين برميگشته خونه ، يهو ميبينه يكجا كوه ريزش كرده ، يک قطار هم داره ازون دور مياد ! خلاصه جنگی لباساشو درمياره و آتيش ميزنه ، ميره اون جلو واميسته . راننده قطاره هم كه آتيش رو ميبينه ميزنه رو ترمز و قطار وا ميسته . همچين كه قطار واستاد ، يارو يك نارنجک درمياره، ميندازه زير قطار ، چهل پنجاه نفر آدم لت و پار ميشن ! خلاصه یارو رو ميگيرن ميبيرن بازجويی ، اونجا بازجوه بهش ميتوپه كه : مرتيكه خر ! نه به اون لباس آتيش زدنت ، نه به اون نارنجك انداختنت ! آخه تو چه مرگت بود ؟! یارو ميزنه زير گريه ، ميگه : جناب سروان به خدا من از بچگی اين دهقان فداكار و حسين فهميده رو قاطی ميكردم !

----- ----- ----- ----- ----- -----

افغانيه رو می خوان اعدام كنن ، ميگن حرف آخرت چيه ؟ ميگه كارگر نمی خوای !

----- ----- ----- ----- ----- -----

به يه غضنفر بمب ميدن ، ميگن بزار يه جای شلوغ ، می بره می زاره تو عروسی پسر عموش !

----- ----- ----- ----- ----- -----

تعريف مادر زن : مادر زن اسلحه ای است انفرادی  که با عيال حمل ميشود  و با مهمات دروغ همسايگان مسلح شده و با زخمی کردن داماد بيچاره خنک ميشود . اين اسلحه بدون عقب نشينی بوده و شرايط جوی به هيچ وجه در او اثر ندارد . مادر زن گاهی تک تير و گاهی رگبار شليک می کند . طول مادر زن بدون سر نيزه 2 متر ميباشد . تعداد تير در هر ثانيه يک ميليون فحش و ناسزا بوده و برد موثر آن ، انتقال داماد به بيمارستان و برد نهايی آن انتقال داماد به گورستان ميباشد !

----- ----- ----- ----- ----- -----

اخيرا کشف کردند که حرف مورد علاقه ی دختر های ايرانی در زبان فارسی ( پ ) و ( خ ) می باشد ، مثلا : دوست دارند که ( پول ) ( خرج ) کنند . ( پسر ) ( خر ) کنند . ( پدر ) ( خام ) کنند . ( پرايد ) ( خراب ) کنند . ( پيرمرد ) ها رو جيبشونو ( خالی ) کنند . ( پاسپورت ) بگيرند برن ( خارج) و . . .

----- ----- ----- ----- ----- -----

نامت را بر شن‌ها نوشتم ، موج پاکش کرد

نامت را بر نسیم صبحگاهان نگاشتم ، باد با خود برد

آخر ، آنرا بر قلب کوچکم حک کردم ، سکته‌ای زدم و ناکار شدم !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

 

از بچه اصفهانیه می پرسن وقتی می ری سر یخچال چی می خوری ؟ می گه : کتک !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

موبايلتو چيكار كردی هر چی زنگ می زنم ميگه گوسفند مورد نظر با گله می باشد !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

 

پندی از يک داغ ديده : هرگز به علامت آبی و قرمز روی شير توالت اعتماد نكن !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

به من بی

 

اس ام اس

 

 

کمک کنید ، الهی خیر از گوشیت ببینی ، اجرت با مخابرات !

 

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

 

برو پایین دعواست

 

.

 

.

 

.

 

دیر رسیدی 110 بردشون !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

 

دوست دارم با تو بخوابم ، منو تو با هم ، من بی تو خوابم نمی بره ، کجایی زیرشلواری من ؟!

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

 

زنها 2 وقت گریه می کنند :

 

1 – وقتی فریب می خورند .

 

2 – وقتی می خواهند فریب بدهند !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

 

با شرکت در گروه های هرمی و جمع آوری چند نفر زیرمجموعه متوجه خواهید شد که از خودتون خل تر هم وجود دارد و به آینده خوشبین خواهید شد ...

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده / عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن / عروسکم اسکل شدی برو لالا کن !

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

غضنفر باباش ميميره ميخواسته خاكش كنه جو ميگيرتش باراندازش ميكنه .

----- <<>> ----- <<<>>> ----- <<>> -----

یکی به رفیقش می گه : شنیدم تو ظرف شستن به زنت کمک می کنی؟ زن ذلیل! می گه خب مگه چیه . اونم تو رخت شستن به من کمک می کنه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEHR و آدرس mehr123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.